Follow Us @asrialigur

19 February 2017

| Ternyata Aplikasi Bigo Live Lagi Best Dari Aplikasi FB dan Instagram |

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera


Siapa Tahu dan siapa tak tahu tu.Aplikasi Bigo Live ini untuk korang kongsikan Cerita 
diri anda atau sebaliknya secara Live.Dan Boleh dilakukan Dimana mana sahaja terutamanya pastikan Smartphone anda ada Internet.😆😆

Daripada Penilaian aku Aplikasi Bigo Live lebih menyeronokkan daripada Aplikasi Live Facebook, Instagram dan Lain lain.

Mengapa aku suka Bigo Live ni?sebenarnya kalau aku live bukan sahaja kawan yang follow aku dapat tengok aku live bahkan orang luar  pun boleh masuk asalkan ada aplikasi Bigo live ni.Berbanding dengan Facebook dan Instagram lebih kurang sama tapi Bigo live lagi ramai tengok kita live hehehe.

Dan semasa kita sedang live kawan kita yang lain boleh invite live juga macam Video call.Contoh macam gambar dibawah.


Bigo Live ni kita boleh bagi macam-macam Hadiah atau perkongsian seperti Bunga,Air,Kacang dan sebagainya.Kalau nak bagi Love pun boleh.


Selain itu, yang best sekali semasa kita sedang Live ramai yang lihat atau perhatikan kita Live dimana pelusok Negara Sekalipun.AahKan


Kekadang tu,ada artis yang turut serta seperti Ewal AF, Zain Saidin dengan anaknya,TaukeJambu dan Sebagainya.

Banyak lagi kelebihan,korang semua boleh cuba.

ID Bigo : asriledang

#bigoLive
#facetoface
#bebasBlog

Ok by

2 comments:

Seorang Syed said...

wahhhh selalu nampak iklan bigo live ni tapi tak pernah nak cuba hahaha tengok la nanti nak try

Asri ali gur said...

@seorang syed terbaik