Follow Us @asrialigur

26 September 2018

Terbayang Amoi Tin Moon Cake Festival

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera


Hai Blogger Hai Pembaca Setia heheh ...

Kebelakangan Ni atau bulan bulan yang lepas Asri memang sibuk dan meroyan dengan Tin tin yang dah apa tin tong ni agaknya sampai menghabiskan duit mencari kehulu kehilir Tin tong ni.

Kebanyakkan Tin yang Asri dah dapat tak sempat nak update di blog cuma post Di FB dan Ig sahaja 
tak sempat nak typing di Blog.


Walaubagaimana pun Hari ni apa mimpi atau kerajinan telah berlaku Asri Typing DiBlog.Mungkin Kerajinan Asri Disebabkan beberapa Faktor iaitu Amoi Yang cantik? Atau Festival Moon Cake ?
Tak kisahlah apa Faktor sekalipun Asalkan Para Blogger And Pembaca dapat singgah di Blog Asri sejak dah lama tak datang sini.Terima kasih



Pada isnin yang lepas 24hb 09 2018 yang saya tahu ada Festival Moon Cake yang disambut oleh penganut Budha Atau Orang Cina pada setiap tahun Betul?.Akan tetapi Asri sibuk untuk mencari dan mencari Tin Yang terdapat pada Moon Cake tersebut.

Kenapa?
Kebanyakkan Tin yang terdapat pada Moon Cake tersebut memang Cantik Top Top Hantu Kak limah.Itu yang menjadi tarikan pada Asri.Tin tersebut berbentuk Amoi,perempuan berbaju kebaya dan lain lain.


Itulah punca dan Perkara perkara yang berlaku.
Tin Moon cake ni mahal gak lah siap moon cakes sekali akan tetapi Asri tak beli Kuih Moon Cakes cuma beli tin sahaja.Berbaloi atau pun tidak itu Asri Punya Hal heheh..

Dah dapat Amoi ni lega rasanya.Ni je yang mampu ku dapatkan.Jikalau Ada sesiapa yang baik hati nak bagi Free Tin Moon Cake Silalah Pm Asri..

Boleh Tido lena lepas ni....

No comments: