23 February 2016

Belajar Buat Itik Untuk Tanaman Pulak

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera





Telah lama menunggu untuk buat Itik Perhiasan Tanaman atau boleh jugak sebagai Pasu.
Nak buat tapi tak ada kesempatan banyak kerja lain yang menunggu.




Tapi hari ni ada kesempatan sebab hari ni cuti sampai esok.hahha Alhamdulillah best nya dapat cuti kan.


Asri ni baru nak menjinak jinak membuat itik ni tak pandai sangat ni pun kawan yang suruh buat.
botol sabun ni dah lama tersimpan ada beberapa colour .

Orang lain dah buat Gajah dan bermacam binatang lain.Aku baru nak buat Itik Angsa ni hahahaha.

Tak apa kayuh pelan-pelan,
kalau korang nak try kat rumah pun bagus gak mana tahu korang buat lagi cantik daripada aku punya.



Korang tengok gambar yang aku buat apa macam cantik tak?
kalau tak cantik normal lah baru nak menjinak jinak kan kan..

Korang boleh bagi berapa Bintang ? 

Hari ni dah siap 3 ekor itik Ayah ibu dan anak pakej .

Insyallah kalau ada Rezeki Buat gajah Pulak...

ok by..