13 February 2016

Pemindahan Adenium

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Hai Blogger...
Hari ni  aku ada kerajinan untuk membuat pemindahan Pokok Adenium ku yang semakin membesar ..

Ni pun Lepas Makan Jemputan Kawin baru buat.

Dengan Cuaca yang agak panas terpaksa ku tempuh jua.Habis Semua peluh peluh jantan keluar.Tapi dah lama tak beriadah keluar peluh macam ni biar sihat sikit badan.

Buat sementara adenium masih kecik aku guna pasu kecik dulu dah besar baru lah pindah pasu yang besar.Tapi ada setengahnya aku dah guna pasu sedangii sikit pasu dah tak ada lagi gunalah yang sedangii ..

Aku ni memang peminat tegar adenium dari masa sekolah dulu sampai sekarang.minat sangat 😉😉.

Walaubagaimanapun , aku ni tak ada masa penjagaan yang betul disebabkan kerja.Tapi tak mengapa tak menghalang aku untuk membuat hobi ini. Masa cuti ni lah ada kesempatan..Alhamdulillah..

Kalau pokok pokok lain aku ni tak minat sangat .Memang minat pokok Adenium dan Bonzai sahaja.. 😄

Ok lah kalau ada masa korang kongsikan adenium korang kalau ada .... 

Ok by

No comments :