04 October 2015

Meroyan pulak tengok Korea #boysoverflowers

Salam Dan Selamat sejahtera

Kebelakangan ni Asri suka pulak tengok cerita Korea.
Kadang kadang tengok sampai 3 pagi.Punya la tak sedar .

Walaupun cerita korea ni dah lama ditayangkan di tv atau DVD original tapi masih lagi mahu tengok sebab cerita ni memang best.

Sekarang Masih ditayangkan di TV 7 setiap hari Isnin hingga Jumaat.Jam 12.00tghari

Cerita yang Asri maksudkan ialah Boys Over Flowers
Iaitu kisah seorang Pelajar Kaya dan Pelajar Miskin..

Nak terangkan tak Pandai sangat nak tahu lebih lebih terlanjut tengok le cerita ni.Memang puas hati Asri bagi 5 bintang.

Para Pelakon yang popular iaitu Kim Hyun Joong,
Lee Minh Ho, Kim Boon dan Lain lain..


Apa macam ok tak gambar diatas
Asri Tengok DVD je senang tak payah nak tunggu iklan iklan kat tv ..hehe

Ok .by..

No comments :