Follow Us @asrialigur

07 September 2015

The Shore Oceanarium & Sky Tower Melaka


Salam dan selamat sejahtera

Ni story semalam 05092015 tak ssmpat nak hupdate sebenarnya Asri tunggu gambar tak hantar hantar ni pun tak dapat lagi so apa yang ada gambar asri share je...

Memang satu hari berjalan Pusing Melaka.Dari Jam 8 sampai 9.Lenguh kaki tangan semua Memamg best.

sebenarnya target asri nak pergi #pentasbestfm di Dataran Pahlawan Melaka.Disebabkan Dah tersinggah di Ocean Melaka so pergi jelah The Shore.Jalan Kaki je pergi tapi dekat je dalam 500 meter je dari ocean.

Dalam The Shore pun Asri ambik masa dalam 2 jam lebih kurang masuk dalam tu.

Tempat yang pertama Asri,Kakak Mimi dan Anaknya pergi Masuk Oceanarium.Dalam Oceanarium ni ada macam macam jenis kehidupan Spesis dalam dan luar Air terutamanya Ikan Pelabagai jenis ikan ada.( RM 28 Seorang Dewasa)

Kalau nak tengok penyu pun ada.Tempatnya sungguh menarik  dan strategi.

Tempat yang kedunia masuk Sky Tower.Tempat ni boleh melihat dari atas Seluruh kawasan Melaka.Memang Nampak Bangunan pencakar Langit dari atas Sky Tower ni ( RM 18 seorang Dewasa).




Setelah habis terjah The Shore kami semua makan Tengahari Lebih kurang pukul 1 lebih.Kemudian Main Bowling di Mahkota Prade tapi biasalah kalau Asri Main Bowling Mesti Asri yang Menang main dengan sesapa pun hehehe...berlagak pulak

Kemudian .tengok #pentasbestfm di Dataran Pahlawan bersebelahan Mahkota Prade.#pentasbestfm2015 ini ada ramai artis sony muzik yang hadir antaranya Amy Mastura,Alif Aziz, Noraniza Idris ,Nukilan,Altimet,Noh Hujan ,Ifa Raziah dan ramai lagi.


Last sekali kami tengok wayang cerita Usop Wilcha.Tempat MahkotaPrade.Perjalanan ini sungguh menyeronokkan.Alhamdulillah.

Sekian terima kasih.

1 comment:

Anonymous said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!