Follow Us @asrialigur

23 April 2014

Tugasan Last Minit Choii

Salam dan Selamat Sejahtera

Hari ni aku memang bizy la ni la kalau kerja last last minit menjadi kelam kabut betul tak?

bukan apa aku diminta untuk membuat satu tempahan kad kawin bajet punya yang di suruh oleh cousin


tapi aku tak menolak lah sebab tugasan ni tak memeningkan kepala aku... perkara macam ni memang mudah bagi aku tapi aku tak ada masa 
sebab aku ni bekerja masa yang ada pun waktu malam jer tapi tak mengapa la sekadar menolong sedara kan kan

pEtang semalam pg tangkak membeli kertas A4 warna untuk mencetak dan hari ni aku terus mencetak sebab design semua dah siap lama... cuma menunggu
pengesahan pemunya kad sahaja bagi line hijau untuk cetak.


Kad kawin bajet ni aku kena selesaikan dalam minggu ini sebab majlis dah nak mula pada 1 mei 2014 bulan depan beberapa hari lagi so sampai jumaat ni la aku kena 
siapkan jumlah kad 200 keping sahaja.


Aku bukan nya buat kad kedai aku bukannya ada kedai cuma aku buat kad rumah jer
design guna Adobe Illustrator 

Tapi Alhamdulillah tugasan yang aku buat tiada masalah semuanya berjalan lancar

No comments: