22 April 2014

Tanam Pokok Pulak Dah

Salam Dan Selamat Sejahtera

Semalam 20/4/2014 aku dah beli pasu dengan harga RM3.50 malangnya pasu tu macam pecah jer tapi nak tukar tak ada pilihan ni je satu tinggal so aku ambik jelah yang ini..


Dalam kira kira pukul 11 pagi tadi aku korek tanah untuk keluarkan pokok money plant aku yang terbiar kemudian aku pindahkan masuk dalam pasu baru tu..

Huh memang semangat betul nak tanam pokok bunga ni ...aku memang suka tanam pokok pokok yang unik dan menarik perhatian seperti pokok ni dan bonzai

Harap harap misi ini berjalan dengan lancar dan mudah mudahan pokok aku tanam ni subur dan cantik 
jangan mati kering udah ler huhuhuhu...

2 comments :

YanaAbell said...

Alahai. Kita sama la minat jgk menanam nii ;D Tp kalau lelaki menanam mcm lain skit ler. Hihi

http://abellmohd.blogspot.com/2014/04/typical-malaysian.html

asri ali gur said...

yanaabell ...kita geng la..nanti kalau ada pokok bonzai lebih bagi kat kita eh..hehehe