Follow Us @asrialigur

26 April 2014

Kenangan Semalam

Salam Dan Selamat Sejahtera

Cerita semalam 25/4/2014...Baru sempat update
ini adalah entri Kenduri dan Penikahan sepupu aku Di Kg Chohong.Jasin Melaka.

Pagi pagi lagi aku sudah menolong untuk membuat sarapan kira kira jam 6.30 pagi aku tolong masak Bihun goreng ..ramuan dah ada aku cuma tolong gaul mee sahaja.

Selepas siap masak baru lah sarapan huh dalam sarapan tu sambil ketawa ketawa berborak sakan...seronok 

Selepas selesai semua aku disuruh pula membersihkan ayam yang sudah siap potong dan terus goreng



Dalam tengah sibuk mengoreng datang pulak sorang pakcik ni bawak monyet kesayanganya.
melompat lompat laah aku ketakutan takut kena gigit..huhuhuuh

Majlis bacaan Yassin bermula dari jam 11 sampailah 12 lebih ...

Selepas Solat Jumaat Diikuti pula dengan Majlis Penikahan dalam jam 2 lebih la.... Sebelum pergi ke Masjid Chohong kami sempat snap snap ...




 Dah tiba untuk Majlis Penikahan Ini .....



Dah selesai semuanya aku tertidur pulak kepenatan sampai la kul 7 malam...... aduh  aduh

No comments: