04 February 2014

Buat Selfie Ni Dapat Duit Ker?

Salam Dan Selamat Sejahtera

Nak cerita tentang 'Selfie' satu abad pun tak habis...tapi adakah anda tahu apa itu 'selfie'
erm memang lah ada sesetengah yang tahu bab bab selfie?kan..kan


 'Sefie' ni merujuk pada gambar yang diambil sendiri dengan menggunakan telefon, webcam dan memuat turun gambar tersebut pada laman sosial. (sumber metro).

Walaubagaimanapun, 'selfie' dah terkenal pada setiap tahun bah kan hari hari nak selfie...whatever
Tapi adakah selfie ini ada mendatangkan duit???
Ada?Ada?
Tapi lau ada bagitahu aku?aku nak join hehehe...(Nak cari duit lebih)

Aku ni pun suka jugak selfie selfie ni...meluangkan masa lapang tak tau nak buat apa kan...dan aku send pada laman sosial wechat, intagram dll....

Dimana-mana yang kita lalui tempat tempat yang menarik pasti nak selfie kan...korang suka jugak ...kan..kan

Semua ini poyo!!!
ok.... by by..
 My  Wechat : asri1427
Intagram : asrialigur

No comments :