06 February 2014

Dah 3 Tahun Blog Tapi Tak Masuk ?Boleh Tolong

Salam Dan Selamat Sejahtera

Apa lah nak jadi dengan blog aku ni erk?
dah 3 tahun aku berblog tapi sampai sekarang tak masyukkk??
ishhh aku ni betul betul belum retis lagi la ni.....

nak kata advertlets.com/ tak bagus tak ada la..advertlets.com/ ni bagus cuma aku jer tak tahu tips hehehe
sebab blog aku guna iklan advertlets.com/ ni la......
dulu guna nuffnang kejap tukar kejap tukar....ermmm ntah la wei

Tengok gambar berapa je dpat sampai skunk???
kesian tak?(belum mahir lagi)
bukan edit ok

Blog aku ni nak kata tak ada orang masuk ada jugak la yang masuk..
What is problem???
Anda tahu??

Pasal duit tu tak kisah sangat!!
Aku ni bukanya gila duit pun
cuma terkata-kata mengapa ini semua terjadi!!!

Kalau korang tahu puncanya bagi tau aku ok...
Jangan kedekut ilmu tau..tumbuk kang...

k la chow.....Sekian..terima Kasih

2 comments :

Shafiq Hashim said...

Banyak Jugak Tu Masyuk...Huhu..Sy Pengguna Nuff..huhu

shafiqhashim.blogspot.com

Asri ali gur said...

@Shafiq Hashim : 3 thun tunggu tak kuar kuar...huhuhuhu