16 February 2014

Alamak !! Langgar Babi Hutan ...

Salam & Selamat Sejahtera

Hari ni aku telah dikejutkan dan sejarah hidupku dengan pelanggaran aku dan babi masa balik keja tadi jam lebih kurang 9.40 malam tadi (16/2/14) ...

Sungguh mengejutkan dan ketakutan aku dibuatnya...


Tapi aku rasa bersyukur sesangat Alhamdulillah kerana masih selamat dalam kejadian ini....

Kalau lah aku terlanggar dari perut Babi tu dah tergolek aku masuk semak nasib baik terlanggar muncung dia jer tak tau teruk ke tak babi tersebut... Yang aku tahu Motor aku dah pecah pecah tapi syukur lah tak teruk sangat kalau nak baiki pun tak cecah RM 30 pun...... Alhamdulillah 

Kena lah aku samak moto aku ni supaya tidak meninggalkan Najis Muhalazah ni...huhuhu

Mudah-mudahan ada hikmah disebaliknya ..... dan tiada perkara seperti ini berlaku lagi ...mudah mudahan

Aku berharap Allah S.W.T melindungi aku dari mara bahaya ...Aminn...

1 comment :

Intan Saffyna said...

hi,singgah baca entry dan follow awak :)