07 March 2014

Beli Urut Badan Pulak !!!

Salam & Selamat Sejahtera

Hari ni memang sibuk la nasib baik la hari ni cuti...Alhamdulillah

Petang tadi buat renion untuk bekas bekas Pelajar SMKL(Sek.Ledang.Tangkak).

Pastu malam pulak dalam kul 7 lebih pegi Pasar Malam Nyalas.Melaka.
lepas balik pasar malam pegi makan makan ada saudara belanja so pegi jelah rezeki tak baik tolak.

Memang Tuah la hari ni memang best...

Eh tersilap tajuk pulak....
Sebenarnya Aku nak kobar pasal mesin urut ni yang aku beli ntah bersepah tak tau barang baik atau tidak.
sekadar mencuba biasa lah barang murah mesti nak beli....kan..kan...

Tapi mesin urut ni best jugak la ..kadang kadang tu aku terkejut kejut guna benda ni....
benda ni macam kena karen jer tapi best la...harganya pun murah dalam RM29.90.

Benda ni terasa macam diurut,dicucuk, dan macam macam la best .....

Ermmm....Syokkkkkk...

No comments :