04 May 2013

Header Macam Mak Limah


Salam & Selamat Sejahtera

Setakat ni dah berapa kali dah aku tukar Header dah masuk 3 kali kot agaknya….erm semuanya tak cun dan tak kemas maklumlah aku ni bukanya pandai tahap pro nak buat header ni..

Puas aku memikirkan macam mana nak kemas tapi dah siap buat tetap gak tak cun melecun asik-asik tak macam gwiyomi jer……

Nak tahu macam mana rupa Header aku ni yang tak gwiyomi ni….Jom tengok kat bawah ni…

jangan komen at gambar aku tu ya!! sebab aku tak de gambar lain yang gwiyomi tu jer yang gwiyomi bagi aku hukhukhuk…..

Gambar Pertama  

Gambar Kedua

Gambar Ketiga Ini lah yang terakhir agaknya……sekarang

Tapi kalau ada yang sudi nak buatkan header untuk aku contack-contack lah ya….tapi free lah….


No comments :