02 May 2013

Undilah Untuk Masa Depan Anak Kita

Salam & Selamat Sejahtera

Tengelam timbul tengelam timbul nasib baik timbul lagi daripada tak timbul tak pat la nak hupdate erkkk.....
How are u?sory la nak speaking omputih jap maklumlah SPM dpat g tulah terkial-kial nak speaking tu...
Semasa cikgu ajar buat pandai sekarang diri sendiri yang k k k k.........

Tak yah la nak nyesal lagi dah nasi dah hangus dah.......
tapi tak apa tunggu la anak-anak kita kan....tapi kalau korang dah ada anak boleh lah didik mereka dengan cemerlang ya.......

Ermmm,....korang dah siap sedia nak pegi undi 5 Mei ni?yang atas 21tahun tu...
adik-adik yang tak cukup umur tu tak yah sibuk2 huhuhuhuhuhu....

Pergilah lah mengundi ya untuk menunaikan tanggungjawab kita pada negara ....
fikirkan dulu mana baik dan mana yang buruk itu pilihan anda demi masa depan anak-anak kita kelak....
BN, PKR, DAP atau PAS itu adalah plihan anda......

K...Aku nak chow Undilah aku jugak err Follow lelaju ok........

No comments :