06 May 2013

First Time Mengundi PRU13

Salam & Selamat Sejahtera

Ini Kali Lah (5 Mei) aku pergi mengundi Kat SK.Sri Tangkak Johor erm memang semangat datang awal tapi tak lah awal sangat lebih kurang 9.30 pagi erm time tu tak ramai sangat la orang kat tempat semakkan pemilih tapi kat tempat mengundi aku di saluran 5 la memang ramai giler-giler remaja nasib baik la datang awal sikit kalau tak jenuh la berdiri panjang macam nak pitam aku tadi yalah tak sarapan pun tadi .....eksitet la kononya....

 mengundi di saluran 5 

Lupa pulak nak ambil semasa siap mengundi dah basuh baru ingat

Pada petangnya pulak dalam lebih kurang jam 3 petang kat kawasan ledang dilanda angin yang kuat habis terbang-terbang poster-poster PRU13 dan pokok-pokok terbelah tumbang dan sebagainya....

Apa-apa pun aku dapat menunaikan Tanggungjawab pada Negara

4 comments :

hazrina sallehuddin said...

hehe..betul-betul semangat ni.. awal bebenor datangnya.. Good ^_^

Tukang Coli said...

nice artikel.
jgn lupa follow ini ya
http://tukangcoli.blogspot.com/

Muhammad Faiz Mohamed Saaid said...

power power, superb gile, sampai tak sarapan, bagus bagus

Asri ali gur said...

@hazrina sallehuddin : Hehehehe
@Tukang Coli : Thanks
@Muhammad Faiz : baru best