24 March 2013

| Nak pinjam duit pun nak bernote… |


Salam dan selamat sejahtera

Zaman sekarang dah zaman moden, IT dan berteknologi terkini lagi tapi masih lagi menggunakan cara menulis pada kertas huhuhuuhuu….( korang faham tak maksud aku?)

Yang tak boleh belah budak ni ( bukan budak tapi bakal mak budak). Ada ke patut dia nak pinjam duit dengan cara menulis surat ( yalah maklumlah kalau nak pinjam duit kat seseorang mestilah ada perasaan malu,segan bagai lagi kan )…Erm inilah yang terjadi pada budak ini dia malu dan segan bagai dia nak pinjam duit kat kakak satu tempat kerjanya dan juga satu tempat kerja aku dengan membuat nota dengan kakak tu….hahahahahaha ( dia ingat boleh rahsia-rahsia dengan aku kantoi sudah) huhuhuhu …boleh lak dia menulis macam tu erkkkk untuk pinjam ( tengok gambar kat bawah apa yang dia tulis).pastu suruh kakak tu baca dalam hati.. (malu lah konon terus terang jerk an senang)..aisehhhhh…

Pastu kakak tu bagi la pinjam duit yang dia mintak tu yang tak boleh belah akak tu bagi lah duit syiling nasib baik la dapat tukar kertas …..aku jer yang dok tolong kira syiling…..

Sempat lagi aku snap gambar-gambar panas diorang huhuhuhuhuuhu….

tak payah la guna tulis-tulis bagai guna lah teknologi terkini ….seperti sms ke apa bagai segala tu lah……an..an..an…. Apa! Pun tak boleh …..hahahahahaahaha k bye22


No comments :