Follow Us @asrialigur

12 August 2012

Maksiat-maksiat Tak main la....

Salam & Selamat Sejahtera

Eh macam tak percaya lak erk dah nak puasa raya.... Memang kejap bonar masanya yo!!
harap-harap puasa korang semua penuh lah ya perempuan tu aku faham lah ada QQ..

Ada pulak yang sibuk-sibuk mencari benda yang bukan-bukan pada bulan puasa ni erk
bulan puasa yang penuh baraqah ni la yang perlu kita rebut untuk bayakkan lagi
amalan lagi-lagi malam Lailatulqadar malam seribu bulan lagi lah kita nak kejar..
Bukan kejar benda Tut** ya ....

Renung-renungkan selamat beramal.....

6 comments:

ezyra daniel said...

tak sangka nak raya da kan

asri (asrirayrock) said...

@ezyra daniel : yalah tau xpa...huhhu

Mishter Izwän said...

hahaha, ingt kan org yg tegar lucah ni cuti bile bulan ramadhan. tp mereka makin ghairah plak. aptb

asri (asrirayrock) said...

@Mishter Izwan : ermmm.....Tak bolen nak dikawal

mindafahmi said...

Selamat mengejar malam lailatul qadr. :)

salam perkenalan. :)

asri (asrirayrock) said...

mindafahmi : salam perkenalan,.....