17 August 2012

| Yes Esok Mantai |

Salam & Selamat Sejahtera

Alhamdulillah.....sok dah mantai an..dan yg terakhir ramadhan..seronok la korang an.....termasuk aq la...tapi biasanya malam berinai mantai ni banyak lagi orang berpusu-pusu membeli belah sampai lebam an...ada x?Yes lagi-lagi yang tengah baca artikal ni kan....( senyum ler tu :D ).

Apa cer lah aku merepek ni an....tapi biasanya malam mantai ni aq memang tido lambat lah nampaknya maklumlah orang bujang mesti nak enjoy malam mantai ye tak.Tapi ada gak mak-mak kita yang sibuk menukang kat dapur untuk memasak untuk hidangan pagi raya an....

yg perempuan tu tolong mak kat dapur tu ya jgan sibuk ngan FB sian mak...

K.r Chow lu r...

No comments :