Follow Us @asrialigur

31 December 2011

| Happy New Year 2012 |



Salam & Selamat Sejahtera

Ni ada kesempatan lagi untuk mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012
Macam tak terasa nak masuk tahun baru ni erk……mana tak aq ni memang kelam kabut mana nak perasan masa ni…. :D

Apa-apa pun selamat tahun baru kepada para blogger semua semoga tahun baru ni kita sentiasa hidup dalam keadaan sihat sejahtera…

Mesti tempat korang sekarang ada sambutan tahun baru ni kan…mesti bestkan……nanti tolong kirim salam aq kat Dato siti nurhaliza erk kalau jumpa sebut je nama aq tiga kali kat Dato Siti ……conform dapat Hadiah mana tahu kan..kan…kan… APa hadiahnya korang dah tahu punya betul tak?

Sempena tahun baru ni jugak aq berazam untuk menjadi yang lebih baik dari tahun-tahun lepas….

K Babaiii…..Sukses untuk Azam Korang………………..

12 comments:

IMANSHAH said...

happy new year

tahun depan birthday saya..(esok le tu)

Rozuan Ismail said...

nanti nak cakap kat datuk siti.hoho

p/s happy new year!

Aimifiqa said...

selamat tahun baru. mge tahun ni lebih membawa makna. insyaALLAH XD

Norgadis Labuan said...

Selamat Menyambut Tahun Baru 2012

Global Bookmark Shop said...

Useful post. We look forward for the next. Thanks.

Universal Bookmark said...

Very enjoyable post. I like it. Looking for more. Thanks.

World Wide Place Holder said...

Nice work. I appreciate it. Looking for such useful future works. Thanks.

Universal Place Holder said...

Good post. Keep going and be useful for others. Thanks.

Global Place Holder said...

Good job. Wants more relevant post. Thanks.

International Place Holder said...

After many days such article have read and really enjoyed it. Thanks.

World Directory Submissions said...

Nice article. Unique thinking. Thanks.

Nelly The Strange said...

Happy New Year ^__^