Follow Us @asrialigur

25 November 2011

Segmen:Saya Sukew Berblogging



Salam Dan Selamat Sejahtera....

Aku telah dipaksa dan dipukul oleh Cik Jijah dan dia menumbuk-numbuk muka ku sampai kemek hidungku yang mancung ni(gurauan semata-mata)dan dia menyuruh aku untuk membuat segmennya di blogku(story tipu tau jangan pulak korang sume pergi belasah Cik Jijah Pulak)dan aku ketakutan dan terus je buat segmennya tanpa berfikir panjang lebar(tipu jugak i hope Cik Jijah Tak marah aq buat citer dongeng untuknya)..

Dan dia menampar-nampar muka ku untuk jawab soalan mengapa aku sukew berblogging dan aku menjawab terketar-ketar sambil terkencing dengan satu perkataan saje aku menjawab iaitu sharing.
Dan terus saje dia memaksa aku untuk taq kengkawan-kengkawan yang lain untuk menjadi mangsa bulinya dan ini lah mangsa-mangsa baru sambil hati ku berkata siap la korang!!!….1) yusliasuhana 2) tumpahan-cat-berwarnawarni

Dan akhirnya kalau korang nak membantu menyelamatkanku korang boleh la pergi belasah dan join sekaki kat blog dia kat sini

K la join ok kengkawan yang lain ....

* Gurauan je tau Cik Jijah Jangan Marah Ye!!!

3 comments:

Unknown said...

thanks sbab joint abg asri..abg kew??ha2...iklan2 anda akn dtembak k huk2..

Shazwan: said...

bole share x code nak buat cursor ade kuar nama tu? hehe

Asri ali gur said...

@jijah : Ok...

Shazwan : PG link ini ok

http://www.the-faceblog.com/search?q=cursor+nama&x=0&y=0