24 November 2011

Jom Tengok KEPAK nak cari kerjaya Perniagaan


Tak nampak klik gambar

Salam & Selamat Sejahtera

Jom pergi Dataran Ledang Tangkak ada karnival Kerjaya Perniagaan Kemahiran(KEPAK)..

Aku baru je pergi tadi dan isi borang nak cari kerja.. kalau korang nak g datang r wei macam-macam korang boleh cari kerja kat sini dan ada pertunjukan kemahiran disini...

Kalau korang isi Form yang di beri korang akan dapat sebuah beg dan surat khabar metro free je tak payah nak beli surat khabar....

Karnival ni berakhir 27/11/11 nak tahu acaranya tengok gambar kat atas tu k... K by wasalam

2 comments :

Islam said...

Pls make a post related comments
Allah
Islam
Muslim
Dajjal

.:hana radzi:. said...

aslkm..nak jemput join my 1st GA :)