23 November 2011

" Segmen Cerita Di Sebalik Gambar "


Salam Dan Selamat Sejahtera

Si blogger ajeyyrawk mengundang aq untuk membuat satu segmen beliau... macam best jerr dengan susah Senang hati aku join dan nak memikirkan sesuatu untuk segmen beliau ni adushhhhh....


Ni cerita disebalik gambar diatas:
Tasik ni berada di asahan yang berdekatan rumah aq tapi tak dekat dan tak jauh agak2 lah dalam 1km rasanya kot...

Yang berada didalam gambar tu anak buah aku nama dia ALia Maisara comel tak?
hehheehe dan korang nampak tak motor aq tu yang warna merah cun tak?
cun macam tuan dia kan..kan..hhahhahah poyo r....
tu jelah k....


Korang Nak join untuk cerita korang pulak boleh klik sini lelaju .....Sebenarnya segmen ni dah tutup dah hahhahahahahaha

2 comments :

Ajeyy Rawk said...

ohh! terima kasih sebab join!
tapi segmen tu dah tutup la..
takpe2. ada entry saya promotekan yer.. ehehe :D

Islam said...

Pls make a post related comments
Allah
Islam
Muslim
Dajjal