Follow Us @asrialigur

14 October 2011

Sapa Paling Gedik ko ker?Aku?


Salam & Selamat Sejahtera

Wah tajuk tak boleh blah ntah apa-apa ntah aq pun tak tahu....

Korang rasa-rasa an sapa yang suka gedikz-gedikz ni?Lelaki ke perempuan?tapi perempuan gedikz lebih banyak dari lelaki?

Kebanyakkan perempuan yang selalu Gedikz ni kot?betul ker?not sure?betul la memang dasar gedikz ko perempuan !!maaf yang perempuan-perempuan tu jangan la perasan lak bukan korang la yang gedikz perempuan yang ada kat sini cer klik sini ...

Dah baca?Tolonglah jangan gedikz-gedikz ok... by renung-renungkan selamat beramal.....

Gedikz boleh tapi bertempat ya yang terasa cili tu erk2222.... Tapi kan....aq gedikz jugak huahuahua

10 comments:

iz said...

watpela nak gedik2..
lelaki suka yg sopan2 ayu gitu.. kui3..

donha said...

perempuan gedik? Eww..lagi2 yang bertudung. nasib la anak orang.kalau bini sendiri mmg dah lempang dah.

shazwan: said...

biasa yg gedik pompuan. bub tu pggl gegurl. haha

ReYnn said...

ta leh bla gambr tuh :fuh

hyz said...

yang penting pic entry ni mmg gedik.. keh3

rasta said...

adoi......gedizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz abis photo tu...kalau letak 3 4 photo suruh rasta pilih mana satu yg lebih gediz...lagi best,,,,,,,

Fendy said...

gedik?hoho....xlayan..

nabilfahmi91 said...

saya tak suka perempuan gedik...perempuan manja ok laa...tapi manja terlebih2 tu la dipanggil gedikz...heee

sis92 said...

rasa nk lempang laju2 mereka yg gedik grr

MISS DIVA said...

ala...gendik2 manja jer