17 October 2011

Apa Yang Korang Nampak?Cer Teka



Salam & Selamat Sejahtera

Cuba korang Teka apa yang korang Nampak pada gambar diatas?

kalau korang nampak memang mata korang masih baik lagi la.......


sumber gambar FB

13 comments :

era kecik said...

sakit mata era melihatnye.. hehehe

era nampak macam gambo tu bergerak2 lah.. hehehe tul tak?

asri (asrirayrock) said...

era kecik : gambar bergerk2? salah gambar tu x gerak pun cer teka lagi.....

T.Tania said...

muka org !!! hahahaa~ tp xtau muka sape .. muka awk kot ! :p ahahhaaa

asri (asrirayrock) said...

T.Tania : muka orang tu memang betul tapi muka sapa tak betul bukan muka saya la saya lagi hensem daripada dia.....

Da Niel said...

muka rajini khan betul tak?

Nazz@Purple said...

nampak..nampak..seseorang..nak lebih jelas..cer julingkan mata..

alongxp said...

yang aku nampak cam hero citer tamil je... kamal hassan ke ape ntah name die...

asri (asrirayrock) said...

Da Niel : Ya!!! well done

Nazz@Purple : Hehehehe

alongxp : Well done memang hero tamil!!

AYuNG said...

nmpak line2 itam jer...
alahai mata...hehe~~

asri (asrirayrock) said...

AYuNG : Cuba lagi k.....mesti ada hero kap lam ye nge

fiqah said...

nmpak muka mcm lelakin india berjanggut je,,tp x tau siapa grangan dia..huhuhu

asri (asrirayrock) said...

fiqah : betul! lelaki india ni adalah hero tamil namanya Ranjit..

alongxp said...

yes... pandai aku...hahaha