Follow Us @asrialigur

11 September 2011

Sambutan Kemerdekaan Di Daerah Ledang 2011

Salam & Selamat Sejahtera Semua....

Hari ini ada sambutan kemerdekaan di daerah Ledang (dataran Ledang) ...Malam tadi(10/09/2011) dan pagi tadi(11/09/2011) kang malam kang pun ada ...

Pagi tadi ada pembarisan kemerdekaan jam 8.00pagi tadi tapi aq tak dapat pegi sebab aq tengah buat taik mata hahah...

Aq siap-siap mandi jam 9 lebih aq cuma dapat tengok diorang pembarisan dah siap jer huhuhu...tapi xpa aq dapat tengok gak joget 1 Malaysia Melayu,Cina,India & lain-lain..

Malam kang ada konsert tapi artis nya biasa2 jer seperti farhan,Jefridin,Abon & Ali mamak....Joget Tradisional pun ada .........macam2 r....

Acara ini terhenti disebabkan hujan lebat disini...Tak tahu bila diorang akan sambung balik......Mungkin petang kang jika tak hujan...

Ni gambar & Video Pagi Tadi......





Sapa-sapa yang berdekatan dengan Ledang boleh la datang memeriahkan lagi ok.....kalau nak jumpa aq panggila nama aq 3 kali...hheheheh.gurau jerr


Share

6 comments:

Azroy Kassim said...

orang tangkak rupenye

asri (asrirayrock) said...

Azroy Kassim : Yap

Noor Azeerah said...

kami org tangkak..hehe:P

ayu zan said...

0rg tangkak upenya..

yad'z said...

kat mane ni? tanjung ke? saye orang kg kelantan.. kat bandar muar. dekat jek.. wah bestnye jumpe orang sekampung.. =)

asri (asrirayrock) said...

Noor Azeerah : Thanks ziera

ayu zan : yap

yad'z : kat dataran ledang... kg i kat jalan bukit kontang....