10 September 2011

Korang Rasa Blog Aku Ni Berat Tak?

Salam & Selamat Sejahtera?


Tajuk bukan main lagi erk……xpa biarkan …aq nak habaq ngan korang ni apa bila korang masuk blog aq ni kan…kan..kan.. agaknya berat tak? Tolong Habaq kat aq sat…. Bukan apa aq dah buat timbang berat kat blog aq ni asik berat jerr kalau korang nak cuba timbang gak KLIK SINI


Aq dah puas buang widget2 yang tak penting yang semak mata memandang tapi berat gak?
apa komen korang dengan blog aq ni?berat Tak?



Share

10 comments :

My Name is Mar said...

loading agak lama ler derrr...

chemija said...

ley than berat,,lmbat loading

Fendy said...

walaupun guna streamyx, tp loading stil xhbs lg...cube try tutor ni http://azizulazami.com/lajukan-loading-page-blogspot-anda.html

asri (asrirayrock) said...

My Name is Mar : Ok..Thanks

chemija : Ok..Thanks

Fendy : Ok..Thanks & Tutorial itu...

si cantik sally said...

xde pon...ringan gilo!!~~lepak berejam lagi uh..saye nye lak berat x???

kak sue said...

okey je! tak lah berat sangat...masih setia menunggu!!!

PORUMAN said...

okla juga ...

sis92 said...

ok jek..*sis pnyabar mgkin hehe

hyz said...

oke je.....

asri (asrirayrock) said...

si cantik sally : Thanks singgah ...awak punya blog pun ok x lambat sangat....

kak sue : thanks :D

PORUMAN : Thanks :D

sis92 : Thanks :D

hyz : Thanks :D