26 June 2011

Nenek yang Dah tua kuat pulak tu nak Dance Tebiat ke Apa?


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Hari ini aq tak cerita panjang lebar kalau aku cerita panjang lebar sekali pun agaknya korang baca tak?

Mungkin ada yang ya dan ada yang mungkin tidak so korang layan la nenek ni dah tua pun ada hati seh nak ikut dance takpa lah nenek ni nak hiburkan & habiskan waktu hidup dia dengan secara begini….

Nenek korang ada yang macam ni tak? Kerr lagi dahsyat?
Kesian Nenek Aq Dah meninggal korang sedekahkanlah Al-Fatihah kat nenek aq ya….
Ermmmm apa-apa pun korang layan la video ni ok… Ya Watsup….



Sumber : chrocodiles
Share

1 comment :

PenDekAr LauT said...

Al-Fatihah..Lawaklah nenek tu.. Dah tahap tegar tu.. Dasyattt....