Follow Us @asrialigur

27 June 2011

Mambang Pencuri Henset


Assalamualaikum dan selamat Sejahtera ..

Pada hari ini aq telah kehilangan henset Nokia x3 ada sesiapa yang jumpa nset nokia ini beritahu aq yap…..(macam jumpa la plak …. entah mana mambang yang curi aq punya nset aq tak tahu la)..

Wahai mambang ko pulangkan lah balik nset aq tu la satu-satu nya nset aq wahai mambang(aq dapat ko mambang aq PANCUNG KEPALA KO KERAT 100)hampeh punya mambang agaknya ko ni dah sengkek sangat ke nak rembat hak orang ,…… aq ni sayang kan nset tu tau sebab dalam nset tu ada data yang aq sayang tau…. Seperti gambar2 melancong huhuhu…..
Redha sajalah apa nak buat…….
Wahai pencuri tolong pulangkan nset aq pleaseeeeee……
sumber gambar : google

Share

4 comments:

Aerol Hafiezi said...

itu mambang tanah tuh ..hehehe

asri (asrirayrock) said...

Aerol Hafiezi : Maybe...hhehheheh

josrevalution said...

ui..cian ko kan..xpe no hati hari c mambang tu lain hari dibalas juga c mambang ni kalo x kasi balik..hehe....E-book seni seks islam&barat

asri (asrirayrock) said...

josrevalution : Thanks josrevalution....