11 June 2011

Makan untuk Apa?

Salam dan selamat sejahtera..

Korang dah makan?makan apa?mesti sedapkan ?sehari berapa kali korang makan?
Siapa yang masakkan korang ?atau korang pergi beli jerr kat warung-warung?atau korang masak maggi jerr kalau maggi untuk budak2 u @ kolej mesti suka la kan nak bajet la konon ya….jimat-jimat nak cukupkan bulan hehehehh….

Kenapa hidup kena makan?ofcos lah kena makan kalau tak jadi sotong la nanti betul tak?lemau…lemau..lemau tak lemau jadi arwah tak arwah jadi apa2 jelah……… pernah tak korang tak makan selama 2-3 hari?apa perasaan korang? Mesti nak pengsan……Yang ni baru 2-3 hari kalau sehari setengah aq rasa korang dah macam singga mengamuk tak tentu pasal betul tak?Kalau puasa pun tak tertahan ni lagi la tak makan langsung…..

Makan…makan…dan makan ….hidup bukan untuk makan…makan untuk hidup…

Tapi korang janganlah makan taik plak tau…hahahahahahahaha ek yek geli aq siot punya orang pengotor tahap maximum bodoh…bodoh..baghal and WTF….sekian shj mengarut untuk hari ini….. bueekkkkkkk

Nak tengok gambar klik pada show




Share

5 comments :

Aimi Dayana Bahari said...

euuwwwwww pengotornyaaa!

asri (asrirayrock) said...

jijik2222 jijik samdol bin bahlul

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

weeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!

: MAKBUL: sebuah cerita tentang doa KARTA HEBAT RTM!
: PROMOSI KLIK SAMPAI RANAP!

Aerol Hafiezi said...

hahaha. ..memg menjijik kan lr minah ni..haishhhhh,ptot lr pembentungan taik kt jepun kering jeww ^^ ...

orang panggil aku 'KAM' said...

hahaha apa kah!!!!