Follow Us @asrialigur

09 June 2011

Corak Astro Power Punya

Salam Dan selamat Sejahtera

Senyum tak perlu kata apa2…… Apa yang aq mengarut ni…. Buat2 tak tahu jelah k…
Petang ni aq nak habaq kat korang berkenaan Dengan Antena .. Korang Tau tak antena tu apa?Bukan Periuk dan bukan kuali dan bukan….tapi apa ek?.... apa-apa jelah alah2 astro gitu ….

Ni aq jumpa kat kumpulberita berkenaan dengan antena yang menjadikan gempaq konon2nya pada hari ini (gempaq la sangat ya)…..aq nak tunjukkan ni pada kamu2 semua iaitu antena yang macam astro yang ada kat merata-rata dunia dengan pelbagai karakter dan pelbagai corak serta gambaran-gambaran pada piring astro korang boleh tengok gambar dibawah…… Tapi kalau kat rumah korang yang ada astro bolehlah design kat umah buatla corak-corak mengikut citarasa anda sendiri….Tapi tak mungkinkan korang dapat buat? piring astro ni terletak kat atas atap rumah takkan nak pegi panjat plak(kalau rajin)…Tak pasal2 diri sendiri yang dapat corak???(faham2 jelah)..

Dah habis merepek ..k… la by…





Sumber Gambar : kumpulberita

Share

2 comments:

PenDekAr LauT said...

Wahhh.. Lawa gak kalau piring asrtro leh design camtu.. Aku pun nak wat satu camtu. hehehehe

asri (asrirayrock) said...

pENDEKAR lAUT : hEHHEHEHE