11 January 2011

kisah Ikan Flower Horn











Dah lama tak dengar lagi jenama ikan ini…..Dulu2 lah aq ni memang minat giler aaah dengan ikan ni ko tau tak….

Keunikkan ikan ni terselah mempunyai tulisan dan warna yang cantik……
Pergh dulu memang banyak ikan ni sekarang tak Nampak berita pun ikan ni…adakah dah pupus?

Dulu tempat aq kat Asahan memang lah banyak anak2 ikan ni…..
Asal bela je mampos…..Ikan jenis macam ni perlu oksigen yang mencukupi menampung umur dia yang panjang…….
Nak dikatakan Harganya jugak mahal…..
Dulu aq ni memang minat nak bela ikan…Tapi sekarang dah malas dan dah tak minat dah…


Tengok video kat bawah ni lagi cantik...



Bookmark and Share

1 comment :

Nadd said...

ikan ni mmg cntik!
tp xmampu nak bela. T_T