Follow Us @asrialigur

10 January 2011

Melatah oh Terkejut

Pernah tak korang dengar @ lihat makcik2 @ Bapak2, Ibu2 ,atok2 @ kawan2 korang melatah melalut2?
Pelik aq macam mana boleh terjadi latah2 tersebut adakah daripada pemikiran kita sendiri?
Kadang kala aq pun melatah jugak hahah… Tapi bukan melatah terkejut jerrrr….
Melatah dengan terkejut latah lain kerr?
Ermm apa2 jelah….
Ada pulak tu… Yang aq pernah dengar macam2 telatahan mereka berbunyi begini.
1) Oh mak ko
2) Oh p****t mak ko….
3) Oh pocot

Mungkin ada yang lebih dahsyat lagi betul tak….
Ada pulak yang melatah terikut2 seperti kita buat dia pun buat….
Fakta : Lelaki pun tak lari daripada melatah……..
Tak pa lah aq bagi korang tengok minah ni melatah




1 comment:

Wan Fakhrul Rin said...

Follow and terjah sini pulak.. Thx singgah ye =)