Follow Us @asrialigur

02 December 2010

CONTEST FOLLOWERS PILIHAN BERTUAH



salam sume blogger2 yang dikasihi...
Hari ini Asrirayrock nak bagi hadiah kat korang ...
kasi hadiah Percuma tak nak ker...ia senang jer nak kasi hadiah kat korang ni....Korang kena lah FOLLOWER kat blog aq tu jerr!! senangkan..sebab kalau korang dah follower aq senanglah aq nak pilih korang kat tempat FOLLOWER aq tu...
Senang ke susah?.. korang tak perlulah nak Promot2 aq punya BANNER pun(tak paksa) aq nak bagi ni hadiah ni Ikhlas kat korang....aq akan bagi hadiah kat FOLLOWER aq yang bertuah...(followers pilihan bertuah) hanya 4 orang sahaja....contest ini bermula hari ini samapi tahun depan 15 jan 2011(esoknya aq bagi la tau sapa yang dapat k)....cuma 4 orang sahaja yang bertuah tu....


CONTEST FOLLOWERS PILIHAN BERTUAH



hadiahnya (bukan kereta dan bukan motor) cuma hadiah topup RM 5.00 shj setiap yang bertuah tu...
topup yang diterima hanyalah pengguna Maxis dan Celcom shj..
kalau ada Digi tak boleh la ya...(maaf)..
ok kalau ada sesiapa dah FOLLOWER aq sebelum ni aq Terima juga lah jagan takut...Nanti dulu ada lagi ni..ok lepas korang dah followers aq jgan lupa plak nak bagi tau aq ...bg tau aq kat komen kat bawah tu....

10 comments:

dr uncle said...

fuh kiri fuh kanan.harap uncle yg bertuah hahaha

sumpit said...

ermmm mana butang nak polonyer bang... baru bagun tido ni. Nak domain sendiri? sila datang blog aku...kalau d rezeki dapatla domain yang ku tawarkan itu

nurul amira said...

br follow cnie ^_^
bkn sbb nak topup..hehe

tp kalo nak bg pon bleh gak =)

Nadd said...

join. :)

Green Apple said...

join.. :)

NUR FAZILAH MUSTAPHA said...

Followed :D

Ku_yah said...

Baru je i follow uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...huhuhuhuhu
tapi kita x leh tgk puas la dia nyer bloq...aduss...dah puas buat ketepi xdpat gak...

Forever Yours said...

followed.. :)

kerabatASTANA said...

hahaha.follow pun bely dapat kedits.lazatsss~ nyum nyummm

kerabatASTANA said...

*boleh.haha