Follow Us @asrialigur

30 September 2010

Rain masuk tentera 2011

OLEH kerana terlalu banyak kontroversi yang melibatkan kemasukan selebriti ke pusat latihan ketenteraan di Korea Selatan, penyanyi dan pelakon terkenal Korea, Rain, memutuskan untuk mengumumkan tarikh penyertaannya lebih awal.

Rain mengumumkan akan menyertai latihan ketenteraan yang wajib diikuti setiap lelaki di negara itu pada tahun hadapan iaitu 2011.

Dia membuat pengumuman berkenaan pada majlis sidang media pelancaran drama terbaru lakonannya yang berjudul Fugitive yang baru sahaja ditayangkan di KBS2TV minggu lalu.

Katanya: "Saya percaya kemasukan saya ke pusat latihan ketenteraan akan berlaku pada tahun hadapan. Selepas drama ini, saya akan menjalani penggambaran filem aksi yang menyebabkan saya membuat keputusan menyertai latihan tentera tahun depan."

Drama Fugitive lakonannya itu akan menggantikan drama Baker King, Kim Tak Goo dan akan bersaing dengan dua drama hebat My Girlfriend is a Nine-Tailed Fox dan Playful Kiss yang ditayangkan di stesen televisyen yang lain untuk merebut rating penonton.

2 comments:

si biskut said...

lepas nie leh lar buat latihan bersama dgn rain..haha

tqajml said...

bgos2...ley kruskn bdn dia blk...kih2