Follow Us @asrialigur

29 September 2010

Kelly belum lupakan Luke


KELLY OSBOURNE telah membuat pengakuan kepada pengacara Ellen DeGeneres bahawa dia masih belum dapat melupakan bekas tunangnya, Luke Worrall selepas mereka berpisah pada Julai lalu.

Penyanyi berusia 25 tahun itu memberitahu dia menamatkan hubungan dengan Luke selepas mendapati bekas tunangnya itu berlaku curang. Selain daripada itu, Kelly dan Luke tahu mereka berdua tidak gembira dengan perhubungan itu.

Cuma Kelly masih menyimpan harapan untuk kekal bersama Luke. Katanya: "Ia adalah perkara paling sukar yang perlu saya hadapi dalam hidup saya dan saya masih belum dapat atasinya. Ada kalanya, saya teringin untuk kembali ke sisinya.

"Namun, saya tahu ia tidak betul. Pada saya, satu-satu hubungan itu paling manis ketika dalam percintaan. Tapi kami tidak lagi gembira.

"Dia dan saya perlu meneruskan hidup, tetapi malangnya dengan haluan masing-masing. Ia lebih teruk kerana saya mahu berkahwin dengannya. Saya mahu menghabiskan hidup saya dengan dia."

Kelly yang baru-baru ini dikaitkan dengan pelakon Gossip Girl, Chase Crawford bagaimanapun menafikan khabar angin itu dan menyatakan dirinya masih belum bersedia untuk bercinta sekali lagi.

Namun, jika Kelly bersedia, dia mahukan lelaki yang mampu mempertahankan dirinya. Tambahnya kepada Ellen: "Saya belum mahu bercinta lagi. Saya dikhabarkan sedang bercinta dengan Chace dan saya sendiri tidak pernah bertemunya lagi."

No comments: