Follow Us @asrialigur

04 November 2017

Tiada Gaduh Tanpa Television

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera


Rumah aku ni dah senyap sepi tanpa television.
Tapi bunyi bising radio memang kedengaran hehehe.Kesian kadang kadang tu biasa nya aku dengan abah aku asik ler gaduh nak tengok citer ni nak tengok citer tu.Tapi sekarang Television dah rosak sunyi sudah.

Bukan Satu Television yang rosak tapi Dua Sekali adoii  pengsan.Television 50inci Jenama Toshiba Ni dah 3 kali Rosak Termasuk sekarang ni.Kalau nak repair pun RM3++ adoiii dah 3x rosak nak dekat 1k lebih baik beli Television Baru.Betul tak?Korang

Yang  Kedua nya Television Jenama Biasa yang kecik tak tau la berapa inci Ni pun rosak sekali gus.Apa boleh buat dah suratan hehehe.Nampaknya kena la beli Television baru.Korang Doa doa kanlah supaya cepat dapat Television baru .



Buat masa ini tak ada gaduh gaduh nak tengok Cerita apa Television dah Tak ada.
Kebiasaannya aku ni suka tengok Cerita Cina Atau KungFu.Abah aku pulak suka sangat nak tengok Drama Cerita Klasik P Ramle atau Klasik lama lama.

Sekarang ni dah tak ada Television Cuma dengar Radio jelah untuk membuang Bosan hehehehe.Apa apa pun bersyukur apa yang dah ada.Alhamdulillah...

Sekian..Terima kasih Membaca
Ok By...Muahhh

#IG : asrialigur
#BloggerMelakaJohor
#GBM

2 comments:

amirulfaiz said...

Apabila TV rosak, makin bertambah fokus untuk update blog. Hehe.. :D

Asri ali gur said...

@amirulfaiz haha betul betul tiada gangguan jiwa..hehehe....✔✔