Follow Us @asrialigur

11 November 2017

Night Fun Run 5km ( Dataran Ledang Tangkak )

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera


Seronok jugak la berlari Beramai ramai Night Fun Run (walk in ) lebih kurang 450 orang .
Berlari pada waktu malam sejauh 5km memang best tapi aku Night Fun Run ni pun sesuka je nak exercise la katakan.

Aku bukannya lari sangat lebih pada jalan je.Kalau lelaju sangat nanti dapat Nombor satu plak.Tak apa biarkan orang yang berbayar je lari (tak faham sudah ).Temankan Sepupu lari dia je yang dapat Medal dan Sijil .Nanti kalau ada buat lagi pasti aku join.


Larian Malam ni pun Fisrt Time aku pergi .Aku memang minat lari lari ni cuma dulu tak ada masa sebab balik kerja dah malam.Kali ini Balik kerja dah cepat tu yang dapat join.

Larian ini pun daripada Anjuran  Kolej Komuniti Ledang Dan tempat nya Didataran Ledang Tangkak Johor.Kebanyakkan Yang lari ni dari luar kawasan ledang.

Macam macam gelagat diorang ni.Tapi ada juga sorang yang pengsan mungkin kepenatan.
Sebelum larian diorang ada buat panaskan badan seperti Zumba .Zumbanya pun memang terbaik memang panas panas la badan tapi badan aku ni sama jugak tak panas panas mungkin lemak dah habis hahaha.

Kami bertiga Yang Berlari cukup bersemangat.


Sehabis larian jumpa plak kawan kawan so apa lagi swafoto la nampaknya.




Kalau ada buat lagi pasti aku pergi sebab dapat Sijil Dan Medal Untuk buat kenangan.( Masa tua hahaha ). 



Seronok kan kalau dapat medal dan Sijil setelah penat penat mengeluarkan peluh dan Berlari berjalan dan apa apa jelah.

Esok pulak ada Fun Ride (11.11.17) tapi aku tak join tak ada basikal .Nanti Korang Tolong Doakan Aku supaya dapat beli basikal yang power ok.Terima Kasih

ok By

#NighFunRun
#DataranLedang
#GroupBlogger
#SekadarKongsi

No comments: