Follow Us @asrialigur

19 November 2017

Nak gambar lebih Real Try Zoetropic

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera


Gambar hiasan



Aplikasi zoetropic ni pun aku terperasan kat instagram macam real je aku tengok gambar dia.Gambar memang top la nampak macam betul tapi sebenarnya photo in motion.


zoetropic ni kalau korang nak buat latar belakang bergerak boleh la guna.Tempat yang untuk digerakkan seperti air , api, pokok dan apa apa jelah yang mana korang nak kasi gerak.Up to u..Asalkan tempat yang logic atau sepatutnya bergerak.


Aku pun nak try jugak macam menarik perhatian aku dan aku share kat korang jugak untuk korang try.

Aku dah try tapi tak pro sangat.Cukup sekadar ada udang sebalik batu.(abaikan jelah peribahasa ni).

zoetropic ni kalau orang yang betul betul buat baru lah menjadi kalau tidak hancur lebur gambarnya aka motion.

Alah bisa tegal biasa la katakan.cuba and error jelah.buat la slow slow jangan kelamkabut.

Korang boleh la try download zoetropic ni pasang kat handset pastu guna k.Jangan tanya aku pulak macam mana nak download sudah.
Ok by.

MY IG : ASRIALIGUR

#zoetropic
#sekadarkongsi
#aplikasi
#groupBloggerMalaysia

2 comments:

mrhanafi said...

henfon saya dah low memori ini bro.

apa-apa aplikasi saya tengok je.

install dah mampu..

sangat sedih nie.

Asri ali gur said...

@mr hanafi : Oh..xpa nanti ada rezki beli henfon cnggih sikit ya...cari ram dan memrory besar sikit..boleh istall banyak banyak ...