09 April 2017

| Mandi Di Taman Ekstrem Chincin Jasin Sesi Kedua |

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera

Hari ni Pergi mandi manda di Taman Ekstrem Chinchin Jasin Melaka.Pergi kali ke 2.Tempat pun menarik dan selesa.kalau korang terlepas Post pergi kali pertama boleh klik link ini
 Jelajah Taman Ekstrem Kali pertama 


Kali kedua pergi  ni baru dapat Mandi walaupun keadaan cuaca tak begitu menyenangkan[hujan].

Tapi berpuas hati walaupun sejuk hujan mandi kolam berasa panas..berendam lama pun tak terasa sejuk.


Bermacam macam tempat mandi disedikan Khas untuk dewasa dan kanak kanak..


Kami sedara mara mandi masa hujan orang yang datang tak berapa nak ramai.Tapi bagus jugak tak ramai orang aku boleh kuak lentang hahahha...


Korang boleh cuba sendiri keseronokkan disini..Bermacam tema mandi disini..

#tamanekstrem
#tamantema
#bebasBlog
#biarkecoh


2 comments :

SITI AWADAH said...

bestnya berendam... hehe... sis singgah sini buat pertama kali. Done follow juga :D

Asri ali gur said...

@SITI AWADAH TERIMA KASIH SINGGAH..DAN FOLLOW... 👍👍👍