Follow Us @asrialigur

09 February 2017

| 11street.my Macam Tunggu Janda |


Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera


Pada bulan Januari 27 haribulan
yang lepas, aku ada order Barang yang tak seberapa nak mahal sangat ala kadar untuk keperluan harian.Barang yang aku order dari  syarikat Online 11street.my.Barang itu ialah Jam Tangan Jenama Casio.

Terlalu lama menunggu barang sampai kerumah dari 11street.my .Aku beli jam ni untuk dipakai kerja.Jam tangan sebelum ni pun asik rosak je mungkin sebelum raya Cina hari tu hujan tu yang jam sudah pening disebabkan sejuk.


Selepas Raya Cina pun Jam masih belum sampai.So terlalu lama sangat jam nak sampai mungkin diorang masih cuti raya cina tapi tak mengapa asalkan barangnya sampai.
Sudah hampir 2 minggu ku tunggu macam menunggu Janda tak datang terus aku beli jam di Pasar Malam Tangkak sementara menunggu jam Casio sampai.
Tapi Alhamdulillah Hari ni baru lah barang order dah sampai rumah.Lega rasanya memang puas hatilah Jam Casio walaupun murah nampak macam mahal.

Berbaloi tunggu selama ini,aku tak salahkan barang lambat sampai mungkin pekerja semua cuti raya Cina tapi tak apalah asalkan barang selamat sampai.
Dan Berbaloi juga 11street.my bagi aku voucher RM30 .Semoga 11street.my beri lebih dari ni.Thanks 11street.my.

#11street.my
#casio
#bebasBlog

Ok by

2 comments:

Seorang Syed said...

Best juga kalau beli online and dapat voucher ni kan. At least dapat jimat sikit duit kita. btw saya singgah di blog ni dan follow ya. jemput melawat blog saya :)

Asri ali gur said...

@seorang Syed / Memang betul cepat dan mudah..tak perlu habiskan masa diluar...terbaik