10 June 2014

Throwback Kenangan Tempat Lama

Salam Dan Selamat Sejahtera

Petang tadi Pergi jalan jalan kat tempat lama aka tempat tinggal dulu masa kecik kecik
dah bertahun tahun tak pegi kat sini baru je ada rezeki singgah kat sini  ...

Aku pergi dengan parent jer...

Yang terletak di Bekoh Estate Tangkak ledang ... 


Pastu sempat monopod selfie kat sini...

Jalan Atas motor pun sempat selfie

Musim musim panas ni selfie pun lain macam sikit ...


Ni la tempat sungai waktu kecik kecik dulu aku mandi manda sekarang dah jadi lalang
best giler pada masa tu terjun terjun ...memang best lah...

Ini tempat Lantun dan Baja... aku bermain nyorok nyorok panjat panjat pastu main bajak..
memang seronok la bermain ngan kawan kawan pada masa tu....


Ni padang Estate Bekoh .. tempat main bola ,Badminton semuanya kat sini..

Selfie lagi ....


Yang ini tempat sekolah Rendah Aku dulu ...


Sebenarnya Banyak lagi tak apa lah ni je yang aku mampu.... K Chow...

My Instagram : asrialigur

No comments :