10 February 2014

Aku Bela Panda Sekarang !!!

Salam Dan Selamat Sejahatera


Dah sampai jugak aku punya Order Panda sekeluarga ni......
ini bukan panda hidup tau !! ni Patung jer nampak macam hidup so sweet !!

Memang cantik la panda ni..sesuai nak buat hiasan dekat umah aku tapi aku tak tau nak letak mana !!
kang aku letak suka hati nenek laki mak aku takut takut Mak Bapak aku letak dalam tong sampah plak..
Aiseh....

Tak apa lah kalau dah takde tempat aku letak je kat dalam bilik berhadapan laptop aku ni...leh tengok sambil typing.....huhuhhu

Kalau korang nak Order Boleh Usha-usha kat sini ....-- murni.duannizz

Ok..la By bye,,, chow

3 comments :

gadis pashmina said...

cute nye.. ^_^

Che Akak said...

aaaaa...ingatkan panda betul tadi

Asri ali gur said...

@gadis pashmina " hehehehe

@ Che Akak : Nice