Follow Us @asrialigur

15 June 2013

Sebulan Baca Novel Tak Boleh Blah….


Salam Dan Selamat sejahtera


Macam nil ah agaknya kan kalau orang yang berstatus bekerja mesti ada perkara yang tak dapat disempatkan @ dapat dibereskan…Contohnya macam aku sibuk dengan perkara luar kesana kemari dan pelbagai masalah yang dihadapi sampai nak baca novel pun sampai sebulan lebih gak nak dibacakan dah macam tengok TV drama lak sampai sebulan mengikut Episod adoi..adoii….

Yalah ada gak yang baca novel satu hingga dua tiga hari sampai lebam bijik mata nak habiskan betul x?korang mesti rajin baca novel mestilah cepat habis…..

novel yang aku baca ni semua pinjam at Pustakaan ledang Johor tak mampu nak beli bazir jer da habis baca simpan nak wat per…..sampai Tiga kali pinjam dah buku novel yang sama…….

Tapi Best jugak lah Novel Ni KALA MIMPI BERSATU……Terbaik la…

MEMBACA AMALAN MULIA 

1 comment:

shukriah sharuddin said...

mamanea suka baca novel yang seram2 dan saspen..:)