26 December 2012

| Rezeki tak Kemana Insyaallah Ada………. |


Salam selamat sejahtera…………

Bersyukur Alhamdulillah kepada Allah S.WT nak beri rezeki kerja kepada aku untuk sementara ini….korang tau aku kerja kat mana cer teka?...tapi korang jangan pulak teka yang aku ni dapat kerja arkitek @ apa-apa yang gaji yang loded-loded tu eh bukan-bukan aq dpt kerja di Pasaraya jer at Tangkak beb bukanya hebat sangat la kan…lagi pun ini sementara jer nak cari pengalaman kan..kan..aq sebagai Cashier  sahaja kadang-kadang jadi juru jual gak lah….

Tapi aq kerja at situ memang happy sesangat la kerja nya pun best terbaik…..

Sementara nak tunggu kerja kerajaan berjanggut pun tak tau la dapat ke tak an..an…

Harap-harap dapat la kerja dengan kerajaan “ingat la aku dalam Doamu ‘ ya kawan-kawan semua…….doakan aq succsess ya…

Daripada aq mengangkang kat rumah baik aq kerja betul x? tak la mak bapak aq jemu tengok aq at umah..uhuhuhuuhhu..

BYE…BYE

iklan : nak iklan percuma jom klik sini 


1 comment :

Anonymous said...

While the sleeves have zippers to allow you to awesome down by simply unzipping [URL=http://www.northfacedenalijacket.org/#633]north face denali jacket[/URL] individuals, I actually travelled the twine through the zip from your video camera in order to my own cycle helmet cam/lens. The North Deal with No cost Thinker jacket Buy [URL=http://www.northfacedenalijacket.org/#744]north face denali[/URL] Fleece Jackets previously acquired the most bank space from a of the labels and outdoor jackets most people evaluated.