Follow Us @asrialigur

18 July 2012

Terlepas Cakap Dah Apa Boleh Buat

Salam & Selamat Sejahtera

huh nasib baik la mamat India tak belasah aku tengah hari tadi kalau tidak lebam bijik mata gua tak dapat lihat alam maya yang indah lagi permai ni wei!!!..

tau x kenapa? tak ada masalah pun ..tapi cuman takut jer kalau-kalau lah....'

bukan per boleh lak aq termelatah perkataan tak sepatutnya tapi bukan lucah tau ianya perkataan yang boleh menyingung perasaan kaum India tau apa tak? (kap lam ya nge)
dengan kuat lak tu 1 kedaileh dengar sampai makcik dalam kedai tu pun turut melatah hahahahahah

yang jadi masalah mamat india ada plak dalam kedai tu....aq tak tahu lah dia dengar @ tidak kan takut gak lah kan..kan...

dunia...dunia....

2 comments:

Dylla Abas said...

hehehehe..boleh plak melatah sebut camtu kan..apala :p

asri (asrirayrock) said...

@Dylla Abas : cepat je mulut ni adoiii tanjat boboi....