Follow Us @asrialigur

16 July 2012

Ini Perogol yang Kejam dan Comel tuh...wewit

SALAM & SELAMAT SEJAHTERA

Wah bukan main lagi erk Tajuk ada gak perogol zaman sekarang yang kejam lagi ciut dalam dunia ni erk

biasa la tu kan dalam dunia ni rambut sama hitam hati lain-lain an..an

yang aq maksudkan cer tgok gambar di bawah ni ada rupa perogol ker?
erm korang rasa? tak da kan!!

rasa-rasa korang lah kan korang tengok mamat poyo ni macam muka rock ker atau pelawak antarabangsa? ker macam per cer citer....

korang tau tak siapa mamat yang korang kutuk-kutuk ni?
mesti korang gelakan muka mamat ni an...ooh kejam nyer....
ko ingat aq bahan gelak ker.....
renung-renungkan selamat beristirehat...

3 comments:

aza said...

sangat2 kejam.. :P

Syafik Coklat said...

macam anak harun . hahaha .

asri (asrirayrock) said...

@aza : huhuuhuh

@ Syafik Coklat :anak harun mana lak ni....?