29 June 2012

| BOLEH TAHAN JUGAK KO NI ERK |


Salam & Selamat Sejahtera 
Huh tahun ni aq memang susah nak update ...mana tak nya macam-macam halangan yang aku tempuhi (macam artis le sangat) bukan pe bizy sampai x sempat nak pikiaq la.keja aku pulak jenis KK(kelam kabut) huh sampai ala-ala pitam dibuatnya.
 
Kekadang tu sampai nak buat sesuatu tu terlupa lagi lah pulak nak berblogging lagi lah lupa kan..kan.... 
 
Tapi x mengapa itu memang dah koja den kalau den x koja sapa yg nak bagi den duit huh alamak ai den duk mintak sedekah la yap..... 
 nak buat sesuatu tu mesti nak menyelam sambil minum air pasti dapat selesaikan sesuatu kerja tertunggak an..an...
sempat snapshoot semasa bekerja .......

No comments :