22 February 2012

Tunjuk Kuat La sangat


Salam & Selamat Sejahtera

Gempar..gempar…gempar…. wah hari ini kita dikejutkan dengan berita yang dahsyat erk sanggup si anak ni tetak bapanyer sendiri …..ish..ish.. memang tak sayang Family dasar kurang siuman memang jiwa tak beriman sanggup melakukan perkara-perkara yang di luar batasan ke atas Ibu bapanya sendiri kalau nak wat smackdown pun janganlah sampai tetak –tetak wei …..

Erm …tak tahu nak cakap apa lagi dah …kubur pun masing-masing so renung-renungkan selamat beramal….

Maklumat lanjut baca kat sini

2 comments :

hyz said...

bila x de perasaan kasih syg mcm tu lah... x de iman

asri (asrirayrock) said...

@hyz : betul3.... Duniawi-duniawi.....