12 December 2011

Lukisan Yang Cantik Tapi Buruk!!

Salam & Selamat Sejahtera

Lama gak erk aq tak Hupdate...maklumlah bizy sampai tak menyempat untuk hupdate.lagi pulak kat rumah aq mana ada Internet belum pasang lagi..Insyaallah La Tahun Depan Mungkin ada Internet kat umah aq..

Lukisan-lukisan di bawah ni memang cantik memang pandai sapa yang melukis ni....Yalah di orang pandai melukis pun sebab diorang minat yang mendalam betul tak?Tak la macam aq ni minat jugak lah melukis ni tapi tak pandai sangat nak melukis...Nak lukis Lain ..lain yang jadi ...So buruk la lukisan aq tu...Boleh masuk dalam tong sampah jer @ Lipat-lipat buat bungkus nasi Lemak pun ok jugak......

Erm tu lah yang dikatakan seni ....










Sumber Gambar

4 comments :

haffizmohdnoor said...

Cantiklah..apa yang buruknye..hehe

faizal mohd said...

cantik lukisan tu. :)

asri (asrirayrock) said...

haffizmohdnoor : Yg Bruknya lukisan saya...Hehehehehehh

Faizal Mohd : Cantik2

Oakley Frogskins said...

cantik lukisan2 ni..